№ 0136
Вид работы: Курсовая работа
Дисциплина: Психологія
Язык написания: укр.
Объем работы: 24 стр. (из них работа - 24 стр., приложения - 0 стр.)
Характер работы: теория и аналитика
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Реклама як особливий метод впливу на суспільство 7 1.1 Поняття «реклами» як ефективного фактору інформаційної діяльності 7 1.2 Реклама у системі явищ інформаційно-комунікативного простору 10 РОЗДІЛ 2. Реклама як інструмент психологічного впливу на особистість 13 2.1 Інфрастуктура психологічного впливу реклами на особистість 13 2.2 Вербальні особливості рекламного повідомлення як засіб здійснення впливу на споживача рекламної продукції 15 ВИСНОВОК 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
|