№ 0054
Вид работы: Курсовая работа
Дисциплина: Загальна психологія
Язык написания: укр.
Объем работы: 60 стр. (из них работа - 43 стр., приложения - 17 стр.)
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Самооцінка як найважливіша складова самосвідомості 6 1.1. Самосвідомість і її місце в психічній організації людини 6 1.2. Поняття самооцінки. Її роль в процесі формування особистості 7 1.3. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку 8 РОЗДІЛ 2. Експериментальне вивчення самооцінки і міжоособистісних взаємовідносин і дітей молодшого підліткового віку 12 2.1. Описання методик 62 2.1.1. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії 62 2.1.2. Методика вивчення самооцінки (Т.Дембо – С.Рубінштейн) 68 2.2. Експериментальна вибірка 71 2.3. Умови и процедура дослідження 72 РОЗДІЛ 3. Результати дослідження і їх аналіз 22 3.1. Обробка даних соціометричного експерименту 22 3.2. Обробка даних за методикою Т.Дембо – С. Рубінштейна (визначення самооцінки якостей особистості) 22 3.3. Статусна позиція дітей в системі міжособистісних стосунків з різним рівнем самооцінки 26 3.4. Математична обробка результатів дослідження 28 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ПІДСУМОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 39
|