№ 3358
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Інформаційні системи і технології обліку
Язык написания: укр.
Объем работы: 18 стр.
Характер работы: теория и аналитика
План
Відповіді на запитання 4
1. Яку роль відіграють «індекси» у базах даних? 4
2. Які можливості надає користувачеві Excel для введення до таблиці нумерації елементів? 4
3. Як можна у Excel дати ім’я створеному списку? 4
4. Як можна, використовуючи вікно «форми даних» Excel, відібрати зі списку всі записи, де прізвища починаються з літери «М»? 5
5. Як можна забезпечити у Excel можливість повернутися після багатьох різних дій сортування до початкового порядку записів у списку? 5
6. Як можна у Excel роздрукувати тільки ту частину записів списку, яка задовольняє певним обмеженням? 5
7. Наведіть приклад критерію Excel з обчислювальними елементарними умовами. 5
8. Які можливості обробки відібраних за допомогою «автофільтра» даних надає користувачеві Excel? 6
9. Наведіть приклад формули Excel, що використовує бібліотечні функції роботи зі списками для обчислення суми значень поля списку з урахуванням певних критеріїв (обмежень). 6
10. Що означає повідомлення про циклічні посилання у формулі Excel? 7
11. Наведіть приклад використання можливостей групування даних списку з підбиттям проміжних підсумків засобами Excel. 7
12. Наведіть приклад використання можливостей «сценаріїв» Excel та створення підсумкового звіту. 7
13. Які додаткові можливості обробки даних пропонує «пакет аналізу» Excel? 9
14. Продемонструйте на конкретному прикладі задачі обліку організацію інформації у вигляді кількох зв’язаних таблиць бази даних. 9
15. Як створюється «первинний ключ» таблиці даних системи Access? 10
16. Як відбувається вилучення даних з таблиць системи Access? 11
17. У чому полягає процес створення «запиту» за допомогою «конструктора запитів» Access? 11
18. Як можна внести зміни до існуючого «запиту» у системі Access? 11
19. Як згрупувати дані та підбити підсумки у «звітах» Access? 11
20. Які можливості створення діаграм пропонує Access? 12
21. Які основні механізми «експорту» та «імпорту» даних забезпечує система Access? 13
22. Як скористатися можливостями перенесення підсумкової інформації у вигляді тексту із середовища «1С: Бухгалтерія» до табличного процесора Excel? 14
23. Що таке параметри «субконто», як вони визначаються та використовуються у середовищі «1С: Бухгалтерія»? 14
24. Які можливості настроювання існуючих «типових операцій» пропонує система «1С: Бухгалтерія»? 15
25. Як визначається період часу, за який підбиваються підсумки, у середовищі «1С: Бухгалтерія»? 15
26. Які основні можливості для пошуку потрібної інформації у журналі операцій забезпечує система «1С: Бухгалтерія»? 15
27. Як можна у середовищі Excel отримати інформацію деякого звіту програми «1С: Бухгалтерія»? 16
28. Які можливості для обліку заробітної плати надає користувачеві система «1С: Зарплата та кадри»? 16
29. Які основні можливості надає режим запуску «Конфігуратор» системи «1С: Підприємство»? 17
30. Які принципово різні шляхи додавання рахунків до плану рахунків підтримує система «1С: Підприємство»? Чим відрізняються можливості використання таких рахунків? 17
31. Як отримати інформацію про курси валют за допомогою системи типу «Клієнт-Банк»? 18
32. Яку роль відіграють архіви вихідної пошти у системах типу «Клієнт-Банк»? 18
Список використаної літератури 19
|