№ 2269
Вид работы: Дипломная
Дисциплина: Журналістика
Язык написания: укр.
Объем работы: 86 стр. (из них работа - 74 стр., приложения - 12 стр.)
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ВЛАДА ІНФОРМАЦІЇ, ЇЇ РОЛЬ ТА МІСЦЕ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ 7
1.1. Характеристика інформації 7
1.2 Інформація як інструмент впливу на аудиторію 11
1.3 Інформація як продукт формування масової свідомості 17
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗМІ 23
2.1 ЗМІ як посередник між журналістом, дослідником і аудиторією 23
2.2 Соціальна наука маніпулювання як система ідеологічного і соціально-психологічного впливу 32
2.3. Сугестивність журналістського твору як виду “словесного мистецтва” 39
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ЖУРНАЛІСТСЬКОГО ТВОРУ НА МОЛОДІЖНУ АУДИТОРІЮ 48
3.1. Характеристика сучасного інформаційного простору України 48
3.2. Аналіз впливу журналістських творів на формування світогляду молодіжної аудиторії 58
ВИСНОВОК 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70
ДОДАТКИ 76
|