№ 3661
Вид работы: Бакалаврская
Дисциплина: Бізнес-планування
Язык написания: укр.
Объем работы: 59 стр. (из них работа - 55 стр., приложения - 4 стр.)
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА БІЗНЕС-ПЛАНУ, ФУНКЦІЇ, ЦІЛІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ 5
1.2 МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 13
1.3. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА 18
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 21
2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА МУЗИКАЛЬНОГО МАГАЗИНУ «YAMAHA» 21
2.2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ МУЗИКАЛЬНОГО МАГАЗИНУ «YAMAHA» 40
Розділ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 47
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 57
|