№ 3853
Вид работы: Дипломная
Дисциплина: Міжнародний бізнес
Язык написания: укр.
Объем работы: 98 стр.
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти формування корпоративної стратегії підприємства в умовах кризи 7
1.1 Економічна сутність та поняття корпоративної стратегії фірми 7
1.2 Основні фактори та види корпоративної стратегії 16
1.3 Вплив світової економічної кризи на український бізнес: проблеми та перспективи 26
РОЗДІЛ 2. Дослідження особливостей корпоративного управління в контексті світового досвіду 38
2.1 Характеристика впливу світової економічної кризи на діяльність ТНК 38
2.2 Кризове становище як можливість розвитку закордонного бізнесу 45
2.3 Визначення кризи глобалізації та перспектив корпоративного глобалізму 52
РОЗДІЛ 3. Впровадження закордонного досвіду для вирішення проблем українського бізнесу в умовах світової кризи 66
3.1 Корпоративний PR як засіб виходу із кризі вітчизняного бізнесу 66
3.2 Розробка сценаріїв антикризового управління як складових корпоративної стратегії підприємництва України 72
3.3 Обґрунтування вибору корпоративної стратегії в умовах економічної кризи 2008-2009 рр. 81
ВИСНОВКИ 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93
|