№ 3456
Вид работы: Контрольная/Вопросы экзамену
Дисциплина: Товарно-інноваційна політика
Язык написания: укр.
Объем работы: 50 стр.
Характер работы: теория
План
1. Визначення та класифікаційні ознаки видів товарів і послуг. 2
2. Маркетингове розуміння багаторівневості товару. 4
3. Основні ринкові характеристики товару. 4
4. Сутність, види та складові товарної політики підприємства. 5
5. Диверсифікація товарної політики, її класифікаційні ознаки та критерії ефективності. 7
6. Сутність товарної номенклатури. 8
7. Зміст і призначення асортиментної концепції. 10
8. Основні поняття та визначення якості товарів та послуг. 12
9. Техніко-економічні показники якості продуктових інновацій. 14
10. Методи оцінювання якості продуктових інновацій. 16
11. Систематичний підхід до управління якістю. 18
12. Стандарти ISO 9000, їхній склад та призначення. 19
13. Управління якістю. 20
14. “Петля якості” та її елементи 22
15. Сутність тотального менеджменту якості TQM. 23
16. Класифікаційні ознаки та види інновацій. 25
17. Сутність і значення технологічних і продуктових інновацій у маркетинговій діяльності. 26
18. Передумови ефективності інноваційного процесу. 27
19. Основні завдання та етапи планування нового продукту. 31
20. Оцінка комерційних перспектив інноваційного продукту. 33
21. Проектування та випробування нового товару. 35
22. Розвиток виробництва і збуту нового товару. 36
23. Інноваційна творча діяльність, її інформаційне, методичне та технічне забезпечення. 38
24. Логічні методи генерування ідей. 40
25. Методи прогностики у пов’язані інноваційних завдань. 42
26. Ергономічні та естетичні вимоги до нової продукції. 45
27. Дизайн товару та його роль у підвищення конкурентоспроможності товару. 45
28. Форми функціонально-вартісного аналізу. 46
29. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу. 47
30. Визначення та призначення функціонально-вартісного аналізу. 49
|