№ 3822
Вид работы: Курсовая
Дисциплина: Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг
Язык написания: укр.
Объем работы: 34 стр.
Характер работы: теория и практика
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Сутність непродовольчих товарів та їх атрибути 5
Розділ 2 Стан розвитку непродовольчих товарів на прикладі підприємств торгівлі взуттям 16
2.1 Структуризація ринку взуття 16
2.2 Сегментація ринку взуття за віковими особливостями 17
2.3 Аналіз ринку взуття 18
Розділ 3 Порівняльна характеристика асортименту взуття, виробники 22
3.1 Види взуття 22
3.2 Маркування, умови зберігання, вимоги до якості 25
Розділ 4 Стан та перспективи розвитку непродовольчих товарів на прикладі ВАТ «Взутекс» (торгівля взуттям) 27
Висновок 33
Список використаних джерел 34
|