№ 3625
Вид работы: Курсовая
Дисциплина: Економіка підприємств розповсюдження друкованої продукції
Язык написания: укр.
Объем работы: 45 стр.
Характер работы: теория и практика
Зміст
Вступ 4
1. Теоретичні основи формування поточних витрат підприємства 6
1.1 Загальна характеристика витрат та їх класифікація 6
1.2 Економічна суть та поняття витрат, поточних витрат та витрат наступних періодів 9
1.3 Методичні основи формування поточних витрат у виробництві підприємства 14
2. Аналіз торговельно-економічної діяльності книжкового магазину «Книгарня 52» 18
2.1 Загальна характеристика діяльності книжкового магазину «Книгарня 52» на ринку друкованої продукції 18
2.2 Аналіз фінансового стану книжкового магазину «Книгарня 52» 24
2.3 Визначення факторів та резервів підвищення ефективності діяльності книжкового магазину «Книгарня 52» 30
3. Розробка заходів щодо підвищення ефективності торговельно-економічної діяльності книжкового магазину «Книгарня 52» 35
3.1 Оптимізація та обґрунтування розподілу збутових витрат книжкового магазину «Книгарня 52» 35
3.2 Механізм реалізації фінансового плану книжкового магазину «Книгарня 52» та його економічна ефективність 38
Висновки 42
Список використаних джерел 44
|