Завдання з Інформаційних систем і технологій у менеджменті
28.03.2014, 21:32
№ 2442
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Інформаційні системи і технології в менеджменті
Язык написания: укр.
Объем работы: 16 стр.
Характер работы: теория и практика
Дополнительно: файл (.xls), файл (.mdb), файл (.msg)
План
Варіант 4.
Охарактеризуйте системи підтримки прийняття управлінських рішень.
Опишіть основні функції корпоративної системи SAR R3.
Опишіть, як здійснити регресійний аналіз у табличному процесорі Excel.
Опишіть, як побудувати схему даних в Access.
Охарактеризуйте основні інформаційні служби у глобальній мережі Internet.
Опишіть ефекти анімації, які можна використовувати у програмі PowerPoint.
Охарактеризуйте види робіт і ресурсів у програмі Microsoft Project.
На першому аркуші робочої книги Excel створіть таблицю продажу машин з 20 рядків і 6 стовпців: “Продавець”, “Марка”, “Ціна”, “Рік випуску”, “Дата продажу”, “Вік”. Таблицю заповніть за допомогою форми даних, а значення стовпця “Вік” розрахуйте за формулою з використанням функцій дати. Встановіть у стовпці “Вік” числовий формат “Общий” після введення формули. За допомогою розширеного фільтра знайдіть машини, вік яких не перевищує два роки або перевищує п’ять років і результат запишіть на другому аркуші книги Excel. На основі першої таблиці на третьому аркуші створіть зведену таблицю, в якій визначіть для кожного продавця щоденний обсяг продажів машин кожної марки.
На четвертому аркуші книги Excel визначить, яка буде сума на рахунку, якщо покласти на депозит 2000 грн. на 5 років під 12% річних. Проценти нараховуються кожного року.
Використовуючи просту лінійну регресію, на п’ятому аркуші книги Excel визначіть залежність між витратами на одиницю продукції (Х) і рівнім фондомісткості продукції (Y), якщо вона задана у вигляді таблиці.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Х
50
40
65
55
45
42
56
60
64
65
Y
90
75
120
100
80
78
110
115
115
125
Спрогнозуйте значення функції при Х = 70. Збережіть робочий документ Excel на дискеті під назвою вправа4.
Створіть в Access базу даних працівників магазину. Для цього створіть таблицю “Штат” з полями “Код_посади”, “Посада”, “Оклад”, а також таблицю “Співробітники” з полями “Таб_номер”, “ПІБ”, “Код_посади”, “Дата_народження”, “Дата_прийняття”. Типи полів виберіть за їх змістом. Створіть форму “Штатна” на основі таблиці “Штат” і введіть за допомогою цієї форми п’ять записів у цю таблицю. Введіть 15 записів безпосередньо в таблицю “Співробітники”, ураховуючи, що на одній посаді можуть працювати кілька співробітників. Зробіть поле “Код_посади” ключовим у таблиці “Штат” і зв’яжіть через нього таблиці “Штат” і “Співробітники” зв’язком типу “один-до-багатьох”. Створіть запит “Співробітник” на основі таблиць “Штат” і “Співробітники”, який за прізвищем працівника, що повинно бути параметром запиту, видає всі дані про цього працівника, тобто посаду, оклад та інше. Створіть запит “Весь_штат” і на його основі побудуйте звіт “Штатні працівники”, який видає дані про всіх співробітників, що працюють у магазині. Запишіть базу даних на дискету під назвою база4.
Підготуйте для відправлення електронною поштою лист будь-якого змісту, що містить документ Word як вкладення. Збережіть його на дискеті під назвою лист4.