Завдання з Інформаційних систем і технологій у менеджменті
28.03.2014, 21:45
№ 2466
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Інформаційні системи і технології в менеджменті
Язык написания: укр.
Объем работы: 33 стр.
Характер работы: теория и практика
Дополнительно: файл (.xls), файл (.mdb), файл (.eml)
План
Охарактеризуйте експертні системи
Опишіть основні функції корпоративної системи “Галактика”
Опишіть функції прогнозування в Еxsel і наведіть приклади їх використання.
Поясніть, для чого використовуються звіти в Access і як вони створюються
Опишіть, як знайти потрібну інформацію в Інтернеті
Опишіть, як керувати показом слайдів у програмі Power Point
Опишіть, як створити графік проекту і його основні форми подання у програмі Microsoft Project.
Завдання 1. На першому аркуші робочої книги Еxsel створіть таблицю працівників магазину з 20 рядків і п’ять стовпців: “Прізвище”, “Посада”, “Оклад”, “Дата прийняття”, “Стаж роботи”, Перші чотири стовпця заповніть за допомогою форми даних, а значення стовпця “Стаж” розрахуйте за формулами з використанням стовпця дата прийняття і функції дати. Встановіть у стовпці “Стаж роботи” числовий формат “Общий” після введення формули. Упорядкуйте таблиці за посадами працівників. За допомогою функції підбиття підсумків визначте загальну кількість працівників на кожній посаді. За допомогою розширеного фільтра знайдіть працівників, стаж роботи яких не перевищує два роки або перевищує 10 років і результат запишіть на другому аркуші книги Еxsel. На третьому аркуші наведіть підсумки, отримані в першій таблиці, у вигляді графіка.
Завдання 2. Нехай ви маєте намір узяти кредит на суму 5000 грн. під 5% річних і повертати його щомісяця в сумі 600 грн. На четвертому аркуші визначте, скільки місяців на це потрібно. Відповідь повинна бути цілим числом.
Завдання 3. Виходячи з даних про котирування акцій у наведеній далі таблиці в першому півріччі оцініть у лінійному наближенні їх ціну на кінець року на п’ятому аркуші книги Еxsel. Збережіть робочій документ Еxsel на дискеті під назвою вправа 5.
Місяць
1
2
3
4
5
АТ “Лінос”
5,50
5,54
5,52
5,49
5,42
Завдання 4. Створіть в Access базу даних магазинів, які виконують замовлення. Для цього створіть таблицю “Магазин” з полями “Код_магазину”, “Адреса”, “Телефон”, а також таблицю “Замовлення” з полями “Номер_замовлення”, “Код_магазину”, “Назва_товару”, “Фірма”, “Дата”, “Ціна”, “Кількість”, “Сума”. Типи полів виберіть за їх змістом. Створіть форму “Магазин” на основі першої таблиці і введіть за її допомогою 10 записів у цю таблицю. Ведіть 20 записів безпосередньо в таблицю “Замовлення”, ураховуючи, що один магазин може виконувати кілька замовлень. Зробіть поле “Код_магазину” ключовим у таблиці “Магазини” і зв’яжіть через нього таблиці “Магазини” і “Замовлення” зв’язком типу “один-до-багато”. Створіть запит “Підсумки” на основі цих двох таблиць, що показує всі магазини разом із замовленнями, якщо сума замовлення перевищує 500 грн. На основі запиту ”Підсумки” створіть звіт ”Підсумки”, в якому розрахуйте загальну суму замовлених товарів, які задовольняють зазначену умову. Запишіть базу даних на дискету під назвою база 5.
Завдання 5. Підготуйте для відправлення електронною поштою лист будь-якого змісту, що містить рисунок як вкладення (типу *bmp). Збережіть його на дискеті під назвою лист5.