№ 2632
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 21 стр.
Характер работы: теория и практика
План
Завдання
1. Привести докладний опис товару (за задумом, у конкретному виконанні, з підкріпленням) 4
2. Класифікувати його в залежності від довговічності і "матеріальності", а також з урахуванням специфічних звичок споживача 7
3. Обґрунтувати можливість переведення товару в розряд марочних 8
4. Запропонувати вид упакування товару і зміст його маркірування 8
6. Описати тип (сегмент) цільового ринку, на якому передбачається реалізувати обраний товар (послугу) 9
7. Обґрунтувати вибір каналів розподілу за рівнем і типом посередника, а також запропонувати способи мотивації і показники оцінки діяльності останнього 10
8. Описати прийняту систему руху товарів, включаючи організацію складування і вибір транспортних засобів 14
9. При постановці задач ціноутворення визначити головну мету, спрогнозувати еластичність попиту і вибрати прийнятний метод ціноутворення з урахуванням географічного принципу, а також передбачуваних попиту і витрат 15
10. Запропонувати заходи щодо стимулювання, дискримінування й ініціативі в ціноутворенні 16
11. Запропонувати комплекс маркетингових заходів у залежності від пропонованого типу ринку, новизни товару і стратегії маркетингу 17
12. Розробити комплекс обов'язкових вимог до постачальника товару, а також реквізити контракту з ним 18
13. Для товару (послуги) кінцевого споживання обґрунтувати вид обраної реклами, розробити проект рекламного звертання, вибрати канал інформації і варіант розподілу в часі рекламного звертання 19
14. Класифікувати тип передбачуваного роздрібного торговця і його організаційну форми з урахуванням структури товарного асортименту і цінової політики останнього 20
15. Запропонувати перелік передпродажних, післяпродажних і додаткових послуг при реалізації й у місці реалізації обраного товару (послуги) 21
Список використаної літератури 22
|