№ 2714
Вид работы: Дипломная
Дисциплина: Інформаційна діяльність
Язык написания: укр.
Объем работы: 92 стр.
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І Рекламна діяльність як об`єкт інформаційного забезпечення 10
1.1 Поняття «реклами» як ефективного фактору інформаційної діяльності 10
1.2 Рекламна практика сучасних друкованих видань 23
РОЗДІЛ ІІ Типи і категорії інформації в рекламній справі 32
2.1 Особливості функціонування інформації у рекламній діяльності 32
2.2 Характер рекламних комунікацій друкованих видань 43
РОЗДІЛ ІІІ Журнал «Мир Квартир» як інформаційний продукт, що забезпечує рекламну діяльність 53
3.1 Типи рекламно-інформаційних засобів журналу 53
3.2 Аналіз моделі рекламного процесу журналу «Мир Квартир» 68
ВИСНОВОК 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89
|