№ 2692
Вид работы: Дипломная
Дисциплина: Маркетингові дослідження
Язык написания: укр.
Объем работы: 129 стр. (из них работа - 122 стр., приложения - 7 стр.)
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
І. ПОНЯТТЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО РОЛЬ У МАРКЕТИНГОВУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ 10
1.1. Зміст процесу маркетингового управління підприємством 10
1.2. Роль комлексу маркетингу у маркетингових програмах 17
1.3. Характеристика окремих складових комплексу маркетингу 21
ІІ. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВАТ Мелітопольське виробничо-торговельне швейне підприємство “ЕЛЕГАНТ” 29
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика 29
2.2. Аналіз методів і тактики ціноутворення 35
2.3. Аналіз методів збуту та просування продукції 40
2.4. Аналіз товарної політики підприємства 47
2.5. Маркетингові дослідження споживачів 53
ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВАТ Мелітопольське виробничо-торгівельне швейне підприємство “Елегант” 66
3.1. Оптимізація товарного асортиметну підпрємства 66
3.2. Обгрунтування рівня цін методом гнучкого беззбиткового ціноутворення 73
3.3. Вибір каналів збуту та оптимізація товарних запасів 83
3.4. Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ВАТ Мелитопольське виробничо-торгівельне пошивне підприємство “Елегант” 93
ІV. Заходи з охорони праці та навколишнього середовища. 100
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 121
ДОДАТКИ
|