№ 2710
Вид работы: Часть дипломной
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 66 стр. (из них работа - 63 стр., приложения - 3 стр.)
Характер работы: практика
Зміст
Вступ 3
Розділ 2. Аналіз системи мерчайдайзингу у ТОВ „ОЛДІ” 5
2.1. Аналіз структури товарного асортименту на підприємстві ТОВ ТБД „ОЛДІ” 5
2.2. Вивчення попиту на товари ТОВ „ОЛДІ” 12
2.3.Оцінка ефективності управління товарним асортиментом за допомогою мерчандайзингу 27
Висновок до другого розділу 31
Розділ 3. Шляхи вдосконалення продажу товарів у ТОВ „ОЛДІ” із застосуванням мерчендайзингу 33
3.1. Розробка плану підвищення ефективності продажу товарів у ТОВ ТБД „ОЛДІ” із застосуванням мерчендайзингу 34
3.2. Шляхи щодо удосконалення системи мерчендайзингу у ТОВ ТБД „ОЛДІ” 40
3.3. Шляхи підвищення обсягів продажу ТОВ „ОЛДІ” 48
Висновок до третього розділу 59
Список використаних джерел 63
Додатки 65
|