№ 2635
Вид работы: Вопросы к экзамену
Дисциплина: Стратегічний маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 49 стр.
Характер работы: теория
План
1. Суть та значення місії у маркетинговій стратегії підприємства 2
2. Види маркетингових цінових стратегій 4
3. Маркетингові стратегії компаній-челенджерів 5
4. Маркетингові стратегії компаній-нішерів 6
5. Використання матриці Мак-Кінсі для оцінки стратегічної позиції компанії 8
6. Сутність, функції й етапи маркетингового стратегічного планування 9
7. Сутність стратегії позиціювання товару та компанії 11
8. Критерії вибору продуктово-ринкових стратегій 11
9. Методи оцінки стратегічної позиції компанії 12
10. Використання матриці "Бостон консалтинг груп" у процесі формування маркетингової стратегії 13
11. Види та особливості стратегій диверсифікації підприємства 14
12. Конкурентні бар’єри компаній-нішерів 16
13. План маркетингу як складова загального стратегічного плану фірми 18
14. Етапи розробки стратегічного плану маркетингу 19
15. Стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок 22
16. Сутність, види та порівняльна характеристика загальних стратегій конкуренції 23
17. Корпоративні маркетингові стратегії 24
18. Переваги та ризики стратегій інтернаціоналізації та адаптації товару на міжнародних ринках 26
19. Сутність та види збутових стратегії фірми 28
20. Порівняльна характеристика багатонаціональної та глобальної стратегій 29
21. Стратегічний аналіз 32
22. Сутність, цілі та задачі стратегічного маркетингу 33
23. Вибір стратегії охоплення ринку 35
24. Фактори, що визначають вибір конкурентної стратегії підприємства 37
25. Стратегії конкуренції в галузях, що знаходяться в стадії зрілості 39
26. Стратегії конкуренції в галузях, що знаходяться в стадії зростання 39
27. Загальна характеристика й оцінка підходів до стратегічного планування маркетингу 42
28. Модель конкурентних сил М. Портера 45
29. Чинники, що визначають вибір стратегії розподілу підприємства 46
30. Стратегії маркетингу на різних етапах життєвого циклу товару 48
|