№ 2643
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетингова товарна політика
Язык написания: укр.
Объем работы: 15 стр.
Характер работы: теория и практика
План
Завдання
Варіант 10
Теоретичне питання - Визначте напрямки формування ефективних програм просування товарів на українському ринку
Практичне завдання
1. Які методи боротьби із фальсифікаторами використовують українські виробники:
• Алкогольних напоїв;
• Смакових товарів (чай, кава);
• Аудіо-, відео-продукції.
2. На прикладі таких торговельних підприємств як "Фуршет", "МегаМа¬ркет", "Сільпо", "Євромарт" проілюструйте застосування інструментів мерчендайзінгу, а саме:
• Розташування відділів в торговельному підприємстві;
• Вид планування торгового залу: - лінійне; - острівне; - виставкове; - змішане.
• Використання правила "золотого трикутника" та можливості збільшення його площі;
• Наявність актуальної доріжки і зручності маршруту прямування покупців;
• Особливості представлення товарів на полицях, стелажах;
• Виділення тематичної брендової зони і зони "промоушен" ;
• Використання концепцій представлення товарів;
• Застосування спеціального мерчендайзінгового обладнання;
• Наявність рекламно-інформаційних матеріалів, їх актуальність;
• Загальна атмосфера торговельного приміщення, рівень чистоти, комфор-ту, наявність фірмового одягу на працівниках, організованість персоналу, готовність допомогти покупцю
|