№ 2630
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 24 стр.
Характер работы: теория и практика
План
9. Методи проведення маркетингових досліджень 3
14. Товар у маркетингу: поняття та класифікація. Товарний асортимент та товарна номенклатура 11
23. Попит, пропозиція і ціна. Цінова еластичність попиту 16
33. Навести графічну модель процесу прийняття рішення щодо купівлі і дати її коротку характеристику 21
Задача 42. Покупці систематично звертаються до продавців господарчих магазинів із запитаннями про наявність у продажу пральних машин малих розмірів і великої швидкості прання та сушки. Але продавці постійно відповідають про відсутність в асортименті пральних машин з такими властивостями. Визначити характер попиту, ціль і вид маркетингу, який треба застосувати в залежності від характеру попиту. Запропонуйте стратегію маркетингової діяльності в залежності від визначеного виду маркетингу. 24
Список літератури 25
|