№ 2633
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 11 стр.
Характер работы: теория и практика
План
I. Практичні завдання 3
1.1. Торгова підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту. 3
1. Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку 3
2. Розробити нову стратегію стимулювання збуту 5
1.2. Підприємство „Полісся" планує вийти на ринок слабоалкогольних напоїв із новим товаром, який буде призначений для споживачів віком від 18 до 25 років. Перед початком розроблення новинки підприємство хоче ретельніше вивчити смаки й уподобання даної цільової групи споживачів. Для того заплановано провести опитування молоді в д ому географічному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів. 6
1. Розробити анкету, яку можна запропонувати підприємству для проведення опитування серед молоді 6
II. Теоретичне завдання: Визначити основні критерії вивчення споживачів товару 9
|