№ 2658
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 36 стр.
Характер работы: теория и практика
План
І. Теоретична частина 3
1. Загальна характеристика методів ціноутворення 3
2. Сутність та взаємозв’язок категорій «цільовий ринок», «побічний ринок», «зона байдужості» 16
Перелік використаних джерел 24
ІІ. Практична частина 25
1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 25
2. Аналіз маркетингового зовнішнього мікросередовища підприємства 27
3. Характеристика маркетингового комплексу підприємства 29
4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 31
5. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства 35
|