№ 2667
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 20 стр.
Характер работы: теория и практика
План
1. Розбудова системи освіти на території Київської Русі 3
2. Сутність організації кредитно-модульної системи організації навчального процесу (ECTS) 12
3. Порівняйте основні концепції маркетингу . Поясніть суть кожної з них. Чи можете ви навести приклади компаній, які застосовують певну маркетингову концепцію? Підготуйте есе на тему: «Маркетинг у моєму житті» 13
Ситуаційне завдання 1. 16
Маркетинг в малому бізнесі – це діяльність, що допомагає визначити можливих клієнтів та визначити їхні потреби, а також підготовка рекламування та надання пакету товарів та послуг з метою задоволення цих потреб». Уважно прочитайте це визначення. Які дві важливі задачі маркетингу вказані у цьому визначенні? Вкажіть переваги малого підприємства порівняно з великою компанією. Які товари чи послуги може виробляти мале підприємство? Наведіть приклади.
Ситуаційне завдання 2. 17
Уявіть, що ви проректор з економіки та фінансів університету. Протягом останніх трьох років кількість студентів, що вивчаються за контрактом вступають до вашого університету, збільшується щорічно на 10%. Керівництво університету наполегливо пропонує вам підняти плату за навчання, мотивуючи це відсутністю додаткових аудиторій та інших ресурсів, а головне відмінне від екстенсивного шляху розвитку університету. Проте ви вважаєте, що підвищення плати за навчання лише погіршить ситуацію. Опишіть зовнішні і внутрішні чинники, які ви повинні врахувати при вирішенні цієї проблеми.
Ситуаційне завдання 3. 19
Фірма «Таран» вирішила вийти на новий ринок. Багато років фірма випускала взуття для солдат за замовленням Міноборони, але в зв’язку із скороченням військового контингенту та терміну військової служби, замовлення різко зменшилось. Запропонуйте стратегію пошуку нових ринків для фірми «Таран».
Список використаних джерел 21
|