№ 2680
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 13 стр.
Характер работы: теория и практика
План
1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Комп’ютерні системи” 3
2. Оцінка витрат при формуванні ціни у ТОВ „Комп’ютерні системи” 3
3. Формування ціни послуг ТОВ „Комп’ютерні системи” на різних типах ринків 5
4. Стратегії ціноутворення та умови їх застосування на ТОВ „Комп’ютерні системи” 7
5. Фактори, що визначають чутливість покупців до рівня ціни послуг ТОВ „Комп’ютерні системи” та вплив конкуренції 9
6. Реакція споживачів на зміну цін послуг та її вплив на прибуток ТОВ „Комп’ютерні системи” 11
Використана література 14
|