№ 2687
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 16 стр.
Характер работы: теория и практика
План
Завдання 1. Компанія АВС продає телевізори високого класу за високими цінами. Така цінова політика виявилась не ефективною, і компанія вирішила замінити деякі дорогі комплектуючі на більш дешеві (і менш досконалі в технічному плані). Споживачі виграють завдяки зниженню ціни. Як служба маркетингу, проводячи рекламну кампанію, має обґрунтувати зниження ціни? Як ви пропонуєте врахувати при проведенні рекламної кампанії той факт, що друге покоління телевізорів нижчої якості, ніж телевізори, які виготовлялися АВС раніше? 3
Завдання 2. Які види маркетингового контролю Ви б запропонували фірмі-виробнику устаткування для підприємств харчової промисловості? 7
Завдання 3. Диференційований маркетинг є найкращою стратегією ринку. Ваша точка зору з приводу цієї заяви? 12
Список використаної літератури 16
|