№ 2719
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 28 стр.
Характер работы: теория и практика
План
1. Опишіть сучасні методики вимірювання марочного капіталу 3
2. Дайте характеристику українського ринку принтерів, використовуючи методику Бостонської консалтингової групи 10
3. Керівництво компанії, що виготовляє продукти для дитячого харчування вирішило використати стратегію більш глибокого проникнення на ринок. Що необхідно зробити, щоб реалізувати цю стратегію? 15
4. Поясніть суть концепції інтегрованих маркетингових комунікацій 20
5. Підприємство проголосило про суттєве зниження цін на свою продукцію. що дало підставу зробити таку заяву, якщо відомо таке співвідношення між ціною та кількістю реалізованої продукції на початку та в кінці місяця 27
Список використаної літератури 29
|