№ 2634
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Міжнародний маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 45 стр.
Характер работы: теория и практика
План
Завдання № 1 3
1. Дайте визначення поняття "міжнародне економічне середовище" 3
2. Назвіть відомі вам моделі ринкової економіки 3
3. Дайте визначення платіжного балансу. Що визначає стан платіжного балансу країни? 5
4. Які Вам відомі наслідки дефіциту і профіциту платіжного балансу? 6
5. Охарактеризуйте типи зовнішньоекономічної політики. Що таке протекціонізм? 7
6. Назвіть методи та інструменти реалізації зовнішньоторговельної політики. Що повинен враховувати маркетолог? 8
7. Які фактори впливають на динаміку, обсяги, напрями міжнародного інвестування? 10
8. Назвіть відомі Вам міжнародні торгово-економічні організації (спілки). Як вони впливають на економічне середовище міжнародного маркетингу? 10
9. Які в даний час основні чинники інтеграційного зближення країн СНД і обставини, що перешкоджають цьому? 11
10. Як ув'язується інтеграційний економічний розвиток країн СНД з глобалізацією світогосподарських відносин? 13
Завдання № 2 14
1. Які методи можуть бути використані для збору маркетингової інформації про зарубіжні ринки? Яку інформацію можна отримати з їх допомогою? 14
2. Компанії часто стикаються зі швидкою зміною навколишнього середовища. Визначте, яка маркетингова інформація найбільше схильна до "старіння". Як керуючий повинен обробляти ці результати досліджень? 16
3. Розробіть анкету для особистого опитування, використовуючи наступну інформацію: Підприємство "Галицькі продукти" планує вийти на ринок безалкогольних напоїв країн СНД з новим продуктом, який буде виготовлятися з фруктового соку і буде призначений для споживачів віком від 15 до 25 років. Перед початком розробки новинки підприємство хоче більш детально вивчити смаки даної цільової групи споживачів. Для цього заплановано провести опитування споживачів в даному географічному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів, зокрема студентів. Розробіть анкету, яку можна було б запропонувати підприємству для проведення опитування серед студентської молоді. Ідентифікуйте метод визначення вибірки. 18
Завдання № 4 20
1. Ознайомтеся з інформацією, яка склалася на ринку продажу телефонних апаратів 20
2. Ознайомтеся з методикою оцінки конкурентоспроможності продукції 20
3. Виявіть базовий товар, який буде виступати в якості конкуруючого 21
4. Зробіть оцінку і проаналізуйте, який бренд є найбільш конкурентоспроможним на ринку України 21
Завдання № 5 22
1. Назвіть основні напрямки цінової підтримки експорту українських товарів 22
2. У чому сутність ціни базисної, контрактної, реальною? 22
3. Які цінова стратегія на міжнародному ринку? 23
4. Які роль держави при формуванні експортних цін? 25
Завдання № 6 27
1. Визначте оптимальні, на вашу думку, канали розподілу таких товарів: 27
а) танка Т-82 виробництва Харківського державного підприємства "Завод імені Малишева"; 27
б) газових лічильників для населення виробництва Київського ВО «Октава»; 27
в) ялинкових іграшок виробництва Клавдієвської фабрики ялинкових прикрас; 28
2. Мале підприємство "Елегант" виробляє в широкому асортименті чоловічі костюми, розраховані на масового споживача, і реалізує їх у фірмовому магазині. Але на традиційному ринку, де воно діє, з'явився більш сильний конкурент. Вивчивши ситуацію, "Елегант" ставить завдання вийти на нові географічні ринки. При цьому підприємство воліє продавати там свою продукцію великими партіями. 28
3. Верхоканський нафтопереробний комбінат налагодив виробництво різних марок бензину. 30% випущеної продукції він планує продавати місцевим власникам авто (у даній області). 50% - комбінат планує направляти в більш віддалені області, а 20% - передбачає відправляти за кордон. 30
4. Оберіть канали розподілу і обґрунтуйте їх вибір. Які, на вашу думку, проблеми можуть виникнути в каналах розподілу. Запропонуйте заходи щодо стимулювання учасників каналів розподілу. 32
Завдання № 7 33
Охарактеризуйте законодавчі обмеження використання реклами в Україні і в інших країнах 33
Завдання № 8 34
Ознайомтесь з матеріалами теми "Управління міжнародним маркетингом". Розгляньте організаційні структури кількох відомих фірм, які працюють на міжнародних ринках, визначте їх тип. Ідентифікуйте маркетингову стратегію цих фірм. 34
Завдання № 9 36
1. Які етапи процесу маркетингового планування? 36
2. Які види маркетингових стратегій використовує фірма, що працює на зарубіжних ринках? 37
Завдання № 10 39
1. Дайте характеристику складовим системи просування товару на закордонні ринки. У чому полягає відмінність маркетингових комунікацій на внутрішньому і зовнішньому ринку? 39
2. Розробіть комплекс маркетингу для конкретної фірми. Вам треба систематизувати маркетингові заходи фірми за елементами комплексу маркетингу - товар, ціна, збут, просування. 41
|