№ 2636
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Стратегічний маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 20 стр.
Характер работы: теория и практика
План
1. Ваше прізвище, ініціали 3
2. Повна назва підприємства, де Ви працюєте 3
3. Форма власності Вашого підприємства 3
4. Основний напрям діяльності підприємства 3
5. Загальна кількість працюючих на підприємстві (осіб) 4
6. Місія підприємства 5
7. Якщо місія існує - вкажіть і проаналізуйте її, якщо ні - сформулюйте її 5
8. Основні загально-корпоративні цілі підприємства 6
9. СБП підприємства: (підкресліть) 6
10. Якщо СБП виділені - вкажіть їх, якщо ні - виділіть їх. Вкажіть ознаку, за якою виділені СБП 6
11. Який відділ підприємства 6
12. Чи існує на підприємстві служба маркетингу? 6
13. Служба маркетингу виділена в самостійний підрозділ (відділ) підприємства і її очолює керівник (маркетинг-директор, начальник відділу маркетингу і т.ін.) 7
14. В якому вигляді існує служба маркетингу? 7
15. Кому безпосередньо підпорядкована служба маркетингу? 7
16. При формуванні стратегічних напрямів розвитку підприємства основна роль належить 7
17. Які методи дослідження споживачів застосовує підприємство? 7
18. Які методи дослідження конкурентів застосовує підприємство? 7
19. Хто є основними конкурентами підприємства? Вкажіть конкретно за кожним з тих СБП, які ви виділили в питанні N10 7
20. Проаналізуйте ринкові можливості і загрози Вашого підприємства 8
21. Проаналізуйте сильні і слабкі сторони підприємства в цілому та за кожним його СБП 9
22. Виділіть конкурентні переваги підприємства в цілому та за кожним його СБП 11
23. Експертна оцінка важливості кожного з факторів для забезпечення конкурентоспроможності на ринку електроніки та електротехніки, а також розраховані за вищенаведеною методикою нормовані значення факторів наведені в таблиці (оцінки наведені за 10 бальною шкалою). 12
24. Конкурентоспроможність компаній, що діють на ринку дрібної цифрової електротехніки та електроніки (за 10-ти бальними оцінками) 13
25. Конкурентоспроможність компаній з урахуванням ваги факторів 13
26. Вкажіть (сформулюйте) існуючі стратегії позиціювання підприємства та проаналізуйте їх 15
27. Побудуйте матрицю БКГ Вашого підприємства 16
28. Побудуйте стратегічну модель Портера. розмістивши в ній СБП Вашого підприємства 18
Список використаної літератури 20
|