№ 2637
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Стратегічний маркетинг
Язык написания: укр.
Объем работы: 52 стр.
Характер работы: теория и практика
План
1.Що являє собою стратегічний господарський підрозділ? 4
2. У чому сутність маркетингового стратегічного планування? Які завдання воно вирішує? 4
3. Які Ви знаєте маркетингові стратегії? 5
4. Дайте характеристику стратегічній моделі Портера 5
5. Чому стратегічне положення господарських підрозділів, які розташовані всередині моделі Портера, називається болотом? 8
6. Проаналізуйте стратегію цінового лідерства. У чому її переваги та недоліки? Наведіть приклади її практичного застосування 8
7. Розкрийте сутність стратегії диференціації. Наведіть приклади її практичного застосування 9
8. Охарактеризуйте стратегію концентрації. Що може бути об'єктом концентрації? Наведіть приклади практичного застосування стратегії концентрації в діяльності відомих Вам фірм. 10
9. В чому полягають переваги та значення SWOT-аналізу? 11
10. Які фактори зовнішнього середовища оказують найбільшій вплив на діяльність підприємств на ринку України на теперішній час? 12
11. Які можливості та загрози для вітчизняних підприємств несе майбутнє входження України до СОТ та європейського співтовариства? 14
12. Зробіть SWOT-аналіз ринку для компанії Київстар на ринку мобільного зв’язку України 15
13. Назвіть основні фактори сегментації ринку 16
14. Як ви вважаєте, чим відрізняється сегментація на ринку товарів промислового призначення від споживчого ринку? 19
15. Виберіть основні фактори сегментації для дослідження ринку автомобілів, косметики, віконних конструкцій 20
16. Чим поняття цільового ринку відрізняється від поняття „ніша ринку”? 20
17. Опишіть процедуру вибору цільового ринку 20
18. Які критерії використовуються для вибору цільового ринку? 23
19. Дайте характеристику основним стратегіям росту 25
20. Назвіть умови використання стратегій росту 26
21. Охарактеризуйте стратегії інтегративного росту компаній 30
22. Назвіть види стратегій диверсифікації 31
23. Назвіть умови використання різних видів диверсифікації 32
24. Наведіть приклади диверсифікаційних стратегій провідних компаній України та світу. Зробіть їх порівняльну характеристику 34
25. Чому матрицю Бостонської консультативної групи називають матрицею росту? 35
26. Які фактори утворюють основу матриці Бостонської консультативної групи? 35
27. Які типи стратегічних господарських підрозділів виділяють згідно з матрицею Бостонської консультативної групи? 36
28. Дайте маркетингову характеристику таким стратегічним господарським підрозділам 36
29. Розкрийте сутність та сфери застосування таких маркетингових стратегій 36
30. У складі фірми "Х" с три стратегічні господарські підрозділи — А, В, С. За наведеними в табл. 3 даними виконайте такі завдання: а) побудуйте матрицю МакКінсі, б) охарактеризуйте ринкові позиції стратегічних господарських підрозділів А, В, С та фірми "А" в цілому, в) сформулюйте маркетингові стратегії для кожного стратегічного господарського підрозділу. 38
31. Визначте сутність та умови виникнення конкурентних переваг 40
32.Назвіть етапи визначення конкурентних переваг фірми 40
33. На прикладі будь-якої фірми зробіть аналіз її конкурентних переваг 41
34. Що таке позиціювання та які існують стратегії позиціювання? 42
35. Ви – виробник кондитерської продукції. Розробіть можливі стратегії позиціювання шоколадних плиток 42
36. Поясність від яких чинників залежить вибір стратегії позиціювання 42
37. Назвіть основні види конкурентних стратегій в залежності від конкурентної позиції фірми 43
38. Наведіть приклади конкурентних стратегій відомих вітчизняних та світових фірм. Охарактеризуйте їх особливості, переваги та недоліки 44
39. В чому полягає особливості міжнародних маркетингових стратегій? 45
40. Назвіть умови ефективної реалізації стратегії глобалізації 46
41. Назвіть переваги та недоліки глобальної та мультинаціональної маркетингової стратегії 47
42. До складу портфеля бізнесу фірми "Х" входять три стратегічні господарські підрозділи — А, В, С. За даними, які наведені в табл. 1, побудуйте матрицю Бостонської консультативної групи. Охарактеризуйте ринкові позиції стратегічних господарських підрозділів А, В, С та фірми "Х" у цілому. Сформулюйте маркетингові стратегії фірми "А". 49
43. До складу портфеля бізнесу фірми "Х" входять п'ять стратегічних господарських підрозділів — А, В, С, D, Е. Використовуючи дані табл. 2, виконайте такі завдання: побудуйте матрицю Бостонської консультативної групи; охарактеризуйте ринкові позиції стратегічних господарських підрозділ і в А, В, С, D, Е та фірми "А" у цілому; визначте маркетингові стратегії стосовно кожного зі стратегічних господарських підрозділів фірми "А"'. 52
|