Формування комплексної програми розвитку конкурентних переваг корпорації
11.03.2014, 06:11
№ 2005 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 162 стр.
(из них работа - 162 стр., приложения - 0 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 6 1.1. Поняття конкурентних переваг і конкурентоспроможності та середовище, що їх формує 6 1.2. Складові програми формування конкурентних переваг корпорації 14 1.3. Специфіка впливу ринкових факторів на управління конкурентними перевагами 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КОРПОРАЦІЇ "UTEL” 44 2.1. Економічна характеристика корпорації 44 2.2. Аналіз умов виникнення конкурентних переваг та пошук цільових сегментів підприємства "Utel” 63 2.3. Оцінка потенційних можливостей зростання конкурентних переваг корпорації 88 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КОРПОРАЦІЇ "UTEL” НА РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ 101 3.1. Пропозиції по забезпеченню конкурентних переваг корпорації на ринку телекомунікацій та їх економічне обґрунтування 101 3.2. Обґрунтування програми формування конкурентних переваг "Utel” 110 3.3. Управління впровадженням програми формування конкурентних переваг корпорації 123 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 150 Список використаної літератури 157