Формування культури інноваційного управління в організаціях
11.03.2014, 03:37
№ 1936 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Адміністративний менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 131 стр.
(из них работа - 131 стр., приложения - 0 стр.) Характер работы: теория и практика Дополнительно: прилагается автореферат (9 стр.)
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 7 1.1. Феномен корпоративної культури як інноваційні технології управління 7 1.2. Структура та рівні корпоративної культури. Домінуюча культура і субкультури в організації 16 1.3. Інформаційна культура: засоби, методи обробітки інформації 27 РОЗДІЛ 2. АЛГОРИТМИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 38 2.1. Інноваційні компоненти іміджу організації 38 2.2. Стилі керівництва і лідерства. Корпоративна еліта 54 2.3. Мотивація і стимулювання працівників. Моделі мотивації 71 2.4. Соціологічна діагностика як елемент механізму прийняття управлінських рішень 83 РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЬ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОНСАЛТИНГОВОЇ ФІРМИ «IQ CONSULTING» 91 3.1. Загальна характеристика фірми 91 3.2. Аналіз організаційної структури консалтингової фірми 100 3.3. Аналіз кадрової політики 106 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 119 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123