№ 1765 Вид работы: Контрольная Дисциплина: Менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 18 стр. Характер работы: практика
План
1. Проаналізуйте основні методи виборчої інженерії, що застосовувались в Україні під час останньої виборчої кампанії? 2. Які основні способи формування іміджу політичного лідера, на Ваш погляд, є конструктивними? 3. Визначте межі допустимих дій у створені негативного іміджу суперника під час виборчої кампанії 4. Сформулюйте основні вимоги до організації роботи правлячої команди 5. Якими якостями, на Вашу думку, повинен бути наділений прес-секретар? 6. Яку роль відіграють ЗМІ в політичному комунікаційному просторі? 7. Назвіть засоби політичних комунікацій між політиком (партією) та електоратом 8. Розкрийте особливості поведінки комунікатора під час спілкування з виборцями або проголошення доповіді перед аудиторією 9. Які існують стилі спілкування? Розкрийте кожен окремо 10. Складові процеси взаєморозуміння у процесі спілкування 11. Іміджеві комунікації: сутність, специфіка, чинники 12. Вербальна та невербальна комунікація як форми спілкування 13. Назвіть основні напрями ПР-діяльності в політичних партіях та блоках 14. Як пов’язані між собою ПР та політичне маніпулювання? 15. Які існують умови ефективності роботи зовнішніх і внутрішніх ПР у політичній партії 16. Які ПР-заходи можна провести під час виборчої кампанії 17. Назвіть основні задачі політичного рекламування 18. Яким засобами користується політична реклама? 19. Друкована реклама: правила побудови 20. Як пов’язані між собою пропаганда, реклама і паблік рілейшнз