Освоєння нової продукції у виробництві на прикладі швейної фабрики
11.03.2014, 06:08
№ 2003 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Менеджмент організацій Язык написания: укр. Объем работы: 125 стр.
(из них работа - 115 стр., приложения - 10 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОСВОЄННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ У ВИРОБНИЦТВІ 6 1.1 Основні фази процесу освоєння нової продукції 6 1.2 Інвестиційні проблеми в процесі освоєння та випуску нової продукції 19 1.3 Методичні основи оцінки ефективності проектів з освоєння нової продукції 28 Висновки до розділу 1 35 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ "СКВИРСЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА” ПО ОСВОЄННЮ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 37 2.1 Загальна характеристика підприємства 37 2.2 Аналіз загальних показників діяльності підприємства 42 2.3 Аналіз системи управління освоєнням у виробництві нової продукції на підприємстві 68 2.4 Аналіз діяльності і впливу служби маркетингу на ефективність освоєння нової продукції на підприємстві 75 Висновки до розділу 2 79 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ І ОБҐРУНТУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОСВОЄННЯМ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 82 3.1 Напрямки вдосконалення управління освоєнням нової продукції на підприємстві 82 3.2 Оцінка витрат на реалізацію заходів щодо поліпшення процесу освоєння нової продукції 90 3.3 Оцінка ефективності заходів щодо освоєння нової продукції в ЗАТ "СКВИРСЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА” 100 Висновки до розділу 3 106 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 108 Література 112 ДОДАТКИ 117