№ 1938 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Адміністративний менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 115 стр.
(из них работа - 109 стр., приложения - 6 стр.) Характер работы: теория и практика Дополнительно: прилагается автореферат (5 стр.)
ЗМІСТ
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 1.1. Людина як складова системи керування. 7 1.2. Потреби персоналу та необхідність мотивації. 16 1.3. Основні методи управління. 24 1.4. Етичні засади управлінської діяльності 30 2. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВ ГУМАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ФІРМІ. 43 2.1. Поняття і зміст гуманізації менеджменту 43 2.2. Виявлення позитивних та негативних методів управління людьми. 50 2.3. Наявність та наслідки гуманізації в менеджменті. 55 3. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ГУМАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ СУПЕРМАРКЕТІВ «СІЛЬПО» КОРПОРАЦІЇ FOZZY GROUP 67 3.1. Аналіз організації роботи з персоналом в мережі магазинів 67 супермаркетів «Сільпо» корпорації Fozzy Group. 67 3.2. Аналіз чинника лідерства з метою 81 гуманізації управлінської діяльності. 81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 111