№ 1763
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Рекламний менеджмент
Язык написания: укр.
Объем работы: 41 стр.
Характер работы: теория и аналитика
План
1. Функції, права та обов'язки працівників рекламних служб 2
2. Основні функції, права та обов'язки працівників рекламних агентств 4
3. Розробка рекламного звернення 6
4. Критерії вибору рекламного агентства рекламодавцем 7
5. Критерії вибору рекламоносія у процесі медіа-планування. Критерії вибору конкретного рекламного носія 10
6. Формування бюджету рекламної кампанії 10
7. Сутність і функціональні складові рекламного менеджменту 11
8. Сутність, переваги та проблеми Інтернет-реклами в Україні 12
9. Сутність та види рекламних досліджень ринку 13
10. Особливості рекламного менеджменту фірми-рекламодавця 14
11. Правове регулювання рекламної діяльності в Україні 16
12. Розробка та реалізація плану рекламної кампанії 17
13. Методи оцінки впливу рекламної кампанії на поведінку споживачів 18
14. Особливості рекламної діяльності посередницьких фірм 19
15. Сучасні тенденції розвитку зовнішньої реклами 20
16. Місце та роль маркетингових досліджень у плануванні рекламної кампанії 22
17. Розробка медіа-плану рекламної кампанії 23
18. Характеристика рекламних можливостей засобів масової інформації 23
19. Системи розрахунків між рекламодавцем та рекламним агентством 25
20. Основні складові контракту між рекламодавцем та рекламним агентством 26
21. Дослідження психологічної ефективності рекламної кампанії 27
22. Сутність та основні завдання реклами на місці продажу 29
23. Планування рекламної діяльності підприємства 32
24. Особливості управління рекламним агентством 33
25. Структура та організація рекламного процесу 34
26. Організаційна структура рекламної служби підприємства 35
27. Рекламний менеджмент як інструмент маркетингової комунікаційної політики 36
28. Методи тестування рекламних звернень 37
29. Функції та види рекламних агентств 38
30. Контроль і оцінка ефективності рекламних заходів 39
|