Стимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення
11.03.2014, 01:59
№ 1880 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Маркетинговий менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 125 стр.
(из них работа - 124 стр., приложения - 1 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи стимулювання продажів товарів підприємства 6 1.1 Основи управління маркетинговою діяльністю підприємства 6 1.2 Маркетинговий підхід стимулювання продажів товарів підприємства 20 1.3 Основні методи та форми стимулювання продажів товарів підприємства 29 Висновки за розділом 1 44 РОЗДІЛ 2. Дослідження діяльності підприємства "Союз-Віктан" та аналіз методів стимулювання, використовуваних підприємством 47 2.1 Маркетингова характеристика підприємства «Союз-Віктан» та основні економічні показники підприємства 47 2.2 Аналіз умов збутової діяльності підприємства 54 2.3 Аналіз існуючої системи стимулювання продажів продукції компанії «Союз-Віктан» 71 2.4 Економічний ефект від існуючих заходів стимулювання продажів товарів підприємства "Союз-Віктан" 86 Висновки за розділом 2 90 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стимулювання продажу товарів підприємства 93 3.1 Ефективність використовуваних систем стимулювання продажів в компанії «Союз-Віктан» 93 3.2 Пропозиції по поліпшенню існуючої системи стимулювання продажів 108 Висновки за розділом 3 117 ВИСНОВОК 118 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТКИ 124