№ 1964 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 124 стр.
(из них работа - 124 стр., приложения - 0 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ, ФУНКЦІЇ ТА СТРАТЕГІЯ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Зміст та завдання стратегічного планування на підприємстві 8 1.2. Особливості процесу стратегічного і тактичного планування 13 1.3. Оцінка й аналіз впливу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства на процес планування 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ДОМУ „ЛАСУНЯ” 41 2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринкових позицій 41 2.2. Аналіз особливостей організації виробничо-господарської діяльності на підприємстві 50 2.3. Аналіз результативності реалізації стратегії ТД „Ласуня” 65 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ТД „ЛАСУНЯ” 83 3.1. Удосконалення організаційної структури підприємства з метою реалізації його стратегічних завдань 83 3.2. Розробка стратегії підприємства з метою вибору оптимального цільового ринку 103 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів 115 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 122