№ 1949 Вид работы: Курсовая Дисциплина: Рекламний менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 63 стр. Характер работы: теория и аналитика
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 6 1.1. Основні аспекти поняття "реклама" 6 1.2. Рекламний менеджмент: сутність, цілі, завдання 10 1.3. Багатоплановість та актуальність ролей (функцій) реклами в суспільстві 12 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТ 22 2.1. Розвиток рекламного менеджменту на території України 22 2.2. Організаційна структура рекламних агентств 25 2.3. Особливості рекламного менеджменту в Україні 32 РОЗДІЛ ІІІ. РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ ТА РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 37 3.1. Нормативно-правова база функціонування рекламної діяльності в Україні 37 3.2. Впровадження світового досвіду з державного регулювання на вітчизняний ринок рекламної діяльності 41 3.3. Ефективність державного регулювання в Україні 51 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59