Управління реалізації продуктових стратегій підприємством
11.03.2014, 04:46
№ 1977 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Менеджмент організацій Язык написания: укр. Объем работы: 123 стр.
(из них работа - 114 стр., приложения - 9 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1 Сутність стратегічного управління в рамках підприємства 8 1.2 Роль та необхідність застосування продуктових стратегій на підприємстві 18 1.3 Класифікація продуктових стратегій 24 1.4 Методологія управління реалізації продуктових стратегій 37 Висновки за розділом 1 52 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «МИРГОРОДСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД» 54 2.1 Історія виникнення та розвитку підприємства 54 2.2 Асортимент продукції, що виробляється на підприємстві 56 2.3 Основні показники діяльності ЗАТ «Миргородський завод мінеральних вод» 59 2.4 Сировинна база та збут продукції 64 2.5 Організаційна структура підприємства 68 2.6 Організація процесу виробництва ЗАТ «Миргородський завод мінеральних вод» 71 Висновки за розділом 2 75 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА БАЗІ ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «МИРГОРОДСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД» 76 3.1 Основні характеристики досліджуваного підприємства 76 3.2 Аналіз показників фінансово-господарської діяльності 78 3.3 Оцінка ефективності управління реалізації продуктових стратегій 83 Висновки за розділом 3 86 РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВИМИ СТРАТЕГІЯМИ 88 4.1 Вдосконалення стратегії розміщення продукції на ринку 88 4.2 Пропозиції щодо напрямків аналітичної роботи підприємства 98 4.3 Оптимізація продуктової стратегії підприємства 102 Висновки за розділом 4 108 ВИСНОВОК 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 112 ДОДАТКИ 116