Відповідальність та справедливість як засада управлінської діяльності
11.03.2014, 04:05
№ 1939 Вид работы: Дипломная Дисциплина: Адміністративний менеджмент Язык написания: укр. Объем работы: 112 стр.
(из них работа - 108 стр., приложения - 4 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ЗМІНА УПРАВЛІНСЬКОЇ ПАРАДИГМИ 8 1.1. Поняття управлінської діяльності 8 1.2. Переваги суб’єктно-суб’єктних відносин в управлінні 17 1.3. Трансформація форм організації спільної діяльності 24 1.4. Справедливість та відповідальність як підґрунтя (підстава) для зміни управлінської парадигми 30 Розділ 2. СПРАВЕДЛИВІСТЬ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЦІННОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 36 2.1. Організаційна культура, що засновується на справедливості та відповідальності 36 2.2. Система потреб. Необхідність справедливості в управлінській діяльності 46 2.3. Відповідальність – основа ефективного функціонування системи управління 64 Розділ 3. ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СПРАВЕДЛИВОСТІ 77 ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ 77 ДІЯЛЬНОСТІ В КОМПАНІЇ «МАКДОНАЛЬДС» 77 3.1. Аналіз управління персоналом в компанії «МакДональдс» 77 3.2. Система мотивації та контролю в компанії «МакДональдс» як відображення справедливості та відповідальності управління 87 3.3. Результати застосування принципів справедливості та відповідальності. Недоліки та переваги управління в «МакДональдсі» 95 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 111