№ 1760
Вид работы: Контрольная
Дисциплина: Маркетинговий менеджмент
Язык написания: укр.
Объем работы: 31 стр.
Характер работы: теория и практика
План
Тема 1 - Сутність маркетингового менеджменту 3
1. Визначення маркетингового менеджменту 3
2. Сутність, особливості та умови використання концепцій маркетингового менеджменту. Сучасні особливості змін маркетингових середовищ та стратегій 3
3. Сутність і завдання концепції освітнього маркетингу 5
4. Основні завдання маркетингового менеджменту 7
5. Основні функції та методи маркетингового менеджменту 7
6. Маркетинговий менеджмент з позицій управління діяльністю, функцією, попитом 8
7. Сутність етапів технології процесу маркетингового менеджменту 9
8. Сучасні проблеми і тенденції маркетингового менеджменту 10
Завдання 11
Тема 2 - Управління маркетинговими дослідженнями та інформацією 13
1. Роль інформації та маркетингових досліджень в забезпеченні ефективного маркетингового менеджменту 13
2. Класифікація маркетингових досліджень та випадки їх застосування на діловому ринку 15
3. Організація маркетингових досліджень на підприємствах в залежності від розмірів маркетингової діяльності 16
4. Складові процесу маркетингових досліджень на підприємстві 17
5. Маркетингова інформаційна система: сутність, складові 18
6. Обсяги та джерела отримання підприємством внутрішньої та зовнішньої маркетингової інформації 19
Тема 3 - Управління маркетингом у загальній системі управління 22
Завдання. Проаналізуйте ситуацію на вашому підприємстві та запропонуйте ринкову стратегію, характеристику якої ви отримали на лекції 22
Тема 4 - Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми 25
Завдання. Завдання: розробіть матрицю БКГ для вашого підприємства 25
Тема 5 - Визначальні фактори ефективності маркетингової діяльності на підприємстві та показники її оцінки 28
Завдання. Продумайте оптимальну організаційну структуру для вашого підприємства 28
Тема 6 - Розробка стратегії маркетингу 29
Завдання. Продумайте 2 приклади з діяльності відомих вам підприємств та запропонуйте для них стратегії росту 29
Список використаної літератури 32
|