№ 2791
Вид работы: Вопросы к экзамену
Дисциплина: Методика викладання іноземної мови у вищій школі
Язык написания: укр.
Объем работы: 31 стр.
Характер работы: теория и аналитика
План
1. Вимоги загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти до вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах 2
2. Мета, зміст та принципи навчання іноземної мови у ВНЗ 3
3. Характеристика чинної програми з іноземної мови у ВНЗ 4
4. Соціальнокультурний компонент у вивченні іноземних мов у ВНЗ 5
5. Проблема вправ у навчанні іноземних мов у ВНЗ 6
6. Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності. Психологічні, психолінгвістичні, соціолінгвістичні та лінгвістичні особливості говоріння 7
7. Провідні фактори, що впливають на формування мовленнєвої компетенції в говорінні, та етапи формування такої компетенції 8
8. Цілі формування мовленнєвої компетенції в говорінні 9
9. Система вправ для формування мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні 10
10. Система вправ для формування мовленнєвої компетенції у монологічному мовлені 11
11. Загальна характеристика читання як виду мовленнєвої діяльності. Психологічні, психолінгвістичні, соціолінгвістичні та лінгвістичні особливості читання 12
12. Провідні фактори, що впливають на формування мовленнєвої компетенції в читанні,та етапи формування такої компетенції 13
13. Цілі формування мовленнєвої компетенції в читанні 13
14. Система вправ для розвитку техніки читання 14
15. Система вправ для розвитку вмінь читання як виду мовленнєвої діяльності (змістовний аспект читання) 15
16. Загальна характеристика аудіювання як виду мовленнєвої діяльності. Психологічні, психолінгвістичні, соціолінгвістичні та лінгвістичні особливості аудіювання 16
17. Провідні фактори, що впливають на формування мовленнєвої компетенції в аудіюванні, та етапи формування такої компетенції 16
18. Цілі формування мовленнєвої компетенції в аудіюванні 17
19. Система підготовчих (операційних) вправ для формування мовленнєвої компетенції в аудиюванні 18
20. Система вправ для розвитку вмінь аудіювання як виду мовленнєвої діяльності (діяльності вправи) 19
21. Загальна характеристика письма як виду мовленнєвої діяльності. Психологічні, психолінгвістичні, соціолінгвістичні та лінгвістичні особливості письма 20
22. Провідні фактори, що впливають на формування мовленнєвої компетенції в письмі, та етапи формування такої компетенції 21
23. Цілі формування мовленнєвої компетенції в письмі 23
24. Система вправ для розвитку техніки письма 24
25. Система вправ для навчання письма як виду мовленнєвої діяльності 25
26. Інтенсифікація процесу навчання іноземних мов у ВНЗ 26
27. Індивідуалізація навчання іноземних мов у ВНЗ 27
28. Контроль у навчанні ІМ у ВНЗ. Функції та види контролю 28
29. Самостійна робота студентів при вивченні ІМ у мовних ВНЗ 29
30. Використання комп’ютерних технологій та інтернет – ресурсів у вивченні ІМ у ВНЗ 30
|