№ 0574 Вид работы: Магистерская работа Дисциплина: Педагогіка Язык написания: укр. Объем работы: 104 стр. (из них работа - 104 стр., приложения - 0 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ
ЗАСАДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА 11
1.1 Психолого-вікові особливості
розвитку студентської молоді 11
1.2 Процес пізнання як
науково-методична категорія 22
1.3 Проблема використання навчально-педагогічних ігор як
засобу активізації пізнавальної активності студентів 30
Висновок до першого розділу 49
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ УМОВИ
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГРИ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ
ПІЗНАВАЛЬНОЇ
АКТИВНОСТІ СТУДЕНТА 52
2.1 Організація
навчально-виховного процесу з використанням засобів навчально-педагогічної гри 52
2.2 Вихідні положення констатуючого
експерименту 74
2.3 Дослідно-експериментальна
перевірка ефективності навчально-педагогічних умов використання гри у роботі
зі
студентами 79
Висновок до другого розділу 83
ВИСНОВКИ 86
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
|