№ 3445
Вид работы: Вопросы к экзамену
Дисциплина: Педагогіка
Язык написания: укр.
Объем работы: 51 стр.
Характер работы: теория
План
1.Пріорітетні напрямки розвитку освіти в умовах українського державотворення. 3
2.Методи науково-педагогічного дослідження, їх використання у практичній діяльності. 4
3.Основні завдання дидактики школи. 7
4.Види навчання, їх загальна характеристика. 9
5.Генеза та розвиток форм організації навчання. 10
6.Класно-урочна система навчання, її генеза, пошуки шляхів удосконалення. 12
7.Типи уроків за основною дидактичною метою, їх загальна характеристика. 14
8.Нетрадиційні уроки, їх значення для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. 15
9.Індивідуальна, групова, фронтальна форма організації навчальної діяльності учня. 16
10.Основні положення концепції особистісно зорієнтованого навчання. 17
11.Поняття про загальні методи, підходи до їх класифікації. 19
12.Методи навчання за характером пізнавальної діяльності. 20
13.Розкриття поняття «зміст освіти», охарактеризувати структуру навчальних планів сучасної школи. 22
14.Технологія модуль-рейтингового навчання в сучасній школі. 24
15.Значення принципів навчання для управління навчально-виховним процесом. 26
16.Розкрийте взаємозв’язок між принципами і методами навчання. 28
17.Структура навчального процесу. 30
18.Розкрити поняття «виховний процес», його специфічні особливості. 31
19.Педагогічна культура вчителя. 32
20.Нампрямки формування базової культури особистості школяра. 34
21.Загальна характеристика методів виховання за концепцією Г.І.Щукиною. 36
22.Охарактеризуйте групу методів виховання спрямованих на формування переконань учнів. 38
23.Основні функції класного організатора, напрямки виховної роботи з учнівським колективом. 39
24.Охарактеризувати основні етапи формування учнівського колективу. 41
25.Завдання естетичного виховання, шляхи їх реалізації у навчально-виховному процесі. 42
26.Завдання та зміст морального виховання. 44
27.Що таке комплексний підхід у вихованні? Його реалізація в умовах сучасної школи. 46
28.Умови успішного виховання школярів у сім’ї. Робота школи з батьками. 48
29.Шляхи формування розумової культури особистості. 50
30.Шляхи формування громадської культури школяра в умовах українського державотворення. 51
Список використаної літератури 52
|