Державне управління рекламною діяльністю в Україні
15.02.2014, 22:12
№ 1423 Вид работы: Научно-исследовательская робота (Малая академия НУ) Дисциплина: Право Язык написания: укр. Объем работы: 47 стр.
Характер работы: теория и практика Дополнение: прилагается презентация и тезисы
Зміст
Вступ 3 Розділ І. Місце реклами в сучасній Україні 7 Розділ ІІ. Нормативно-правове забезпечення рекламної діяльності в сучасній Україні в системі державного управління рекламою 12 2.1. Еволюція основ нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності в сучасній Україні 12 2.2. Законодавчі зміни рекламної діяльності 15 Розділ ІІІ. Інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні 20 3.1. Органи виконавчої влади в системі державного управління рекламною діяльністю в Україні 20 3.2. Співпраця з громадськими організаціями як чинник ефективного державного управління рекламною діяльністю в Україні 30 Висновки 41 Список використаної літератури 46