№ 0110 Вид работы: Вопросы к экзамену Дисциплина: Психологія Язык написания: укр. Объем работы: 33 стр.
Зміст 1. Предмет психології як науки, галузі психології 2. Поняття про групи та їх класифікація 3. Поняття про особистість. Структура особистості. Феномени особистості (акцентуація, амбівалентність, маніпуляція) 4. Поняття про спілкування та його засоби (вербальні та невербальні) 5. Метод спостереження та його види. Особливості об`єктивного спостереження 6. Діяльність як психологічна проблема. Основні види діяльності 7. Метод експерименту та його види 8. Діагностичне дослідження особистості учня 9. Діагностичне дослідження учнівського класу 10. Поняття про темперамент. Типи темпераменту 11. Поняття про здібності. Рівні здібностей 12. Комунікативна сторона спілкування. Стилі спілкування 13. Поняття про увагу та її властивості. Види уваги 14. Емоції та почуття людини. Види почуттів (по змісту та силі) 15. Загальна характеристика процесів особистості 16. Психологія навчання. Типи навчання 17. Психологія учіння. Структура та мотивація учбової діяльності 18. Психологія виховання. Вікові аспекти виховання 19. Психічний розвиток дитини в немовлячий та ранній періоди 20. Психологія дошкільника. Провідна діяльність, новоутворення в молодшому шкільному віці 21. Психологічна готовність до шкільного навчання і виховання 22. Психологія молодшого школяра. Провідна діяльність, новоутворення в дошкільному віці 23. Розвиток самосвідомості в підлітковий період 24. Психологічні особливості становлення особистості у підлітковому віці 25. Психологія індивідуального підходу до дитини в навчально-виховному процесі 26. Психологія особистості вчителя. Взаємини вчителя з учнем 27. Педагогічні здібності та їх структура 28. Поняття про характер. Типи характеру 29. Емоційні стани. Мінімізація негативних наслідків емоційних станів 30. Психологічні залежності школярів та профілактичні особливості роботи вчителя з ними Список використаної літератури
|