№ 0125 Вид работы: Дипломная работа Дисциплина: Психологія Язык написания: укр. Объем работы: 66 стр. (из них работа - 53 стр., приложения -13 стр.) Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД 6 1.1. Проблема тривожності в роботах вітчизняних і закордонних авторів 6 1.2. Особливості прояву тривожності у молодшому шкільному віці 14 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ТВОРЧИМИ ЗДІБНОСТЯМИ 19 2.1. Характеристика вибірки випробуваних 20 2.2. Методи та методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 РОЗДІЛ 4. КОРЕКЦІЯ ПІДВИЩЕНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 36 4.1. Зведені дані попереднього діагностування 36 4.2. Список дітей корекційної групи 38 4.3. Щоденник проведення корекційних занять 39 4.4. Методи посткорекційної діагностики 45 4.5. Результати посткорекційної діагностики 48 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИ 55 МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ФИЛІПСА 55 ПРОГРАМА ПРОФІЛАКТИКИ Й КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ 59 У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 59
|