№ 0474 Вид работы: Контрольная Дисциплина: Психологія Язык написания: укр. Объем работы: 20 стр. Характер работы:
теория и практика
План
Тема 1 4 1. Що є предметом вивчення психології? 4 2. Приведіть приклади психічних процесів 4 3. Приведіть приклади психічних властивостей 4 4. Приведіть приклади психічних станів 5 5. Приведіть приклади використання методу аналізу продуктів діяльності в роботі менеджера, керівника організації (коли, як, для чого) 5 6. Назвіть основні вимоги до складання анкет 7 7. Як і коли використовується менеджером у роботі біографічний метод психічних досліджень? 7 8. Які завдання вирішує психологія у практичній діяльності менеджера? 7
Тема 2 8 1. Особистість – це 8 2. Перелічите, що відноситься до індивідуально-типологічних особливостей особистості 8 3. У чому проявляється спрямованість особистості 9 4. Що визначає темперамент? 10 5. Темперамент 10 6. Характер – це: 11 7. У чому проявляються виразні ознаки характеру 11 8. Як впливає самооцінка на процес трудової діяльності особистості? 11 9. Які ви знаєте механізми психологічного захисту особистості? 12
Тема 3 14 1. Які існують види уваги, у чому їхня суть 14 2. Які фактори сприяють залученню мимовільної уваги? 14 3. Опишіть шляхи керування увагою співрозмовника 15 4. Цілісний образ іншої людини, сформований на основі оцінки його зовнішнього вигляду й поводження називається: 17 5. Який з факторів помилкового сприйняття в спілкуванні описує наступна схема – «При зустрічі з людиною, що перевершує нас по якомусь важливому для нас параметру, ми оцінюємо його більш позитивно, ніж коштувало б, якби він був нам рівним»: 17 6. Джерелами інформації для визначення переваги людини є: 17 7. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження: «Про нову людину більше важливої є перша в порядку надходження інформація»: 17 8. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження: «Про знайому людину більше значимою є остання, більше нова інформація про нього»: 18 9. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження «Поширення в умовах дефіциту інформації про людину загального оцінного враження про нього на сприйняття його вчинків і особистісних якостей»: 18 10. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження: «Спосіб спілкування (поводження) іншої людини будується на базі тих або інших типових схем» 18 11. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження: «Дружня обстановка, смачна їжа, приємна музика, несподіване везіння й всі інші моменти, які приводять співрозмовника в доброзичливий настрій завжди сприяють сприятливому сприйняттю нового знайомого»: 19 12. До якого ефекту при сприйнятті однієї людини іншим відноситься наступне затвердження: «Краще запам'ятовується інформація на початку й наприкінці емоційно рівномірного ряду стимулів»: 19 13. Яка властивість сприйняття найчастіше використовується в рекламі, поясните його суть? 19 14. Що ви, як менеджер повинні зробити, щоб клієнт запам'ятав інформацію про ваш товар (із психологічної точки зору). 20 Список використаної літератури 21
|