№ 0025 Вид работы: Контрольная Дисциплина: Психологія особистості Язык написания: укр. Объем работы: 13 стр. Характер работы: теория и практика
План
1. Зазначте положення, яке характеризує психоаналітичне розуміння джерела виникнення активності особистості: - зовнішні стимули підтримують розвиток людини, але єдина рушійна сила її поведінки – тенденція актуалізації; - основним джерелом активності особистості є нейрофізіологічний стан збудження, що виявляється в певних інстинктах; - основним джерелом активності особистості є система свідомих мотивів та відносин, що сформувалися залежно від суспільних відносин та умов виховання; - особистість активна за своєю природою і поводиться відповідно до суб’єктивної інтерпретації реальності; - основним джерелом активності особистості є підкріплення її відповідних дій. 2. Яке поняття виражає відносно стійку, більш менш усвідомлену систему уявлень індивіда про себе на основі якої він будує свої взаємини з іншими людьми? 3. Серед наведених особливостей поведінки людини, що характеризують її або як індивіда, або як особистість, зазначте такі, що характеризують її як особистість: – інтереси, здібності, старанність, збудливість, інтроверсія; – темперамент, потреби, сміливість, музичні здібності, інтелект; – наполегливість, відповідальність, інтернальність, переконання, спрямованість; – розум, чудова дикція, інтереси, здібності, низька адаптація до темряви; – чуйність, приємний голос, ідеали, принципи, висока сенсорна чутливість. 4. Поясніть про що свідчать установлені в емпіричному дослідженні факти Досліджувані, в яких попередньо визначили показники сили і слабкості нервової системи, протягом 40 хвилин здійснювали складні обчислення «про себе». Виявилось, що люди зі слабкою нервовою системою, починаючи з 35-ї хвилини експерименту робили помилки, зменшували кількість обчислень. Досліджувані з сильною нервовою системою, спочатку обчислювали повільно, а потім прискорювали дії. Проте за 40 хвилин і «сильні» і «слабкі» виконали приблизно однаковий обсяг роботи. 5. Розкрийте сутність формули О.М. Леонтьєва «зсув мотиву на мету»
|