№ 3197
Вид работы: Бакалаврская
Дисциплина: Економіка і ціноутворення в туризмі
Язык написания: укр.
Объем работы: 69 стр.
Характер работы: теория и практика
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ 5
1.1. Сутність та методи планування діяльності туристичних підприємств 5
1.2. Необхідність бізнес-планування нового туристичного бізнесу 14
1.3. Шляхи введення нового туристичного бізнесу на ринок туристичних послуг 20
1.4. Методика складання бізнес-плану туристичної фірми 23
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА РИНКОВИХ УМОВ СТВОРЕННЯ ТОВ "АЛЕКС" 29
2.1. Розробка місії, цілей та завдань діяльності підприємства 29
2.2. Аналіз кон’юнктури туристичного ринку міста Києва 38
3. БІЗНЕС-ПЛАН ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „АЛЕКС” 49
3.1. Прогнозування нового туристичного бізнесу та його ресурсного забезпечення 49
3.2. Маркетингова стратегія розвитку туристичної фірми 55
3.3 Операційний план діяльності ТОВ "Алекс" 58
3.4. План залучення інвестиційних ресурсів 60
3.5. Фінансове планування нового туристичного бізнесу 61
3.6. Оцінка ризиків реалізації бізнес-плану 64
ВИСНОВКИ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69
|